Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

| GOTTA LOVE THOSE BAGS!

Sep 20, 2012

| GOTTA LOVE THOSE BAGS!

(BLOGIYHTEISTYÖ) Tilasin varmaan jo reilu vuos sitten tekstihuumassa ekat aakkoskassini, mustan P:n ja mustan M:n. Eikä ilo ole siitä laantunut. Helppo sujauttaa laukkuun mukaan, etenkään kun en halua kantaa kotiin vaatekauppojen oudon mallisia muovikasseja, joista ei myöhemmässä käytössä ole edes roskapusseiksi. Muovipusseja kertyy muutenkin ihan liikaa eli kangasta mulle mieluummin kiitos! Kangaskassit pakkaan myös joka reissulle, esim. täällä oli messissä musta P-bag. Laadusta sen verran, että vahva puuvilla on kestänyt hyvin painavatkin satsit ilman että kuosi on ottanut siitä nokkiinsa edes pesussa.





Niinpä olin erittäin iloinen, kun Alphabet bagsin Hailey ja Lucas kiinnostuivat ehdotuksestani tehdä yhteistyötä pienen suomalaisblogin kanssa. Parikymppinen lontoolainen pariskunta on tehnyt mun mielestä hyvää työtä, etenkin uusi paksumpaa kanvaasia oleva käsilaukun korvike Canvas Pouch on jo kuvien perusteella aivan mahtis! Ja koska inhoan maksaa korkeita postikuluja, sopii Alphabet Bags mun ideologiaan senkin puolesta.



I think it was over a year ago, when I ordered my first Alphabet bags, a black P and a black M bag. And I have not been sorry that I did. These bags have seen so many shops and even different countries as I don´t like to carry plastic bags and to collect them at home in huge piles. What a waste of natural resources that is! So I always have one with me, here we are hanging out in Copenhagen with my P bag :) And btw it works well at home too, as a nice way to storage things.

For my delight, I got the chance to promote this lovely brand that is constantly coming up with new ideas. I´m especially excited about the new Canvas Pouch, that is made of heavy natural canvas. For a non-purse person like me, it would be the perfect party accessory!


// m  (..is my letter, what´s yours?)

Labels: , , , ,

24 Comments:

At 20/9/12 22:49 , Blogger Anu said...

Mäkin olen kangaskassi-tyttö :) Mun kirjain on a :)

 
At 20/9/12 23:13 , Blogger Pieni Lintu said...

Voi miten kivoja! :) Kauppakasseina meillä on käytössä mun itse ompelemani kangaskassit, olen kaupan muovipussia käyttäny mallina. Neljä kassia on käytössä ja hyvin riittää aina ja ne on niin kestävät ja voi aina laittaa pesuun. Kyllä sillon ottaa päähän kun kauppakassit on jääny joskus harvoin kotiin ja kun kassalla pakkaat jotain kanankoipilootaa muovipussiin ja se pussi hajoaa heti siinä kassalla..argh..

Mun kirjain on S. ;)

 
At 20/9/12 23:21 , Blogger Lisanne van de Klift said...

I totally agree with you! They are great!

 
At 21/9/12 08:53 , Blogger Elsa/ Oi mutsi mutsi said...

Kauniita kasseja todella! Mua jäi nyt hämään, että siis minkälaista tuo teidän yhteistyö sitten on, oletko kenties alkamassa myymään kasseja blogissasi? Olisi hauska kuulla lisää mitä tältä yhteistyöltä voi odottaa! Ja E on mun kirjain :)

 
At 21/9/12 09:10 , Blogger Cici said...

Kangaskasseja käytetään täälläkin kauppakasseina ja joskus kannan kameraakin tuollaisessa kevyessä kangaskassissa. Ihania nuo kirjankassit ovat! Minun kirjaimeni on P. :-)

 
At 21/9/12 09:10 , Blogger Helinä said...

Ois aika kivan yksinkertaisiikin viel.. Mun kirjain olis varmaan sit se H. :D

 
At 21/9/12 10:53 , Blogger Elina said...

I got one with a E for Elina :-) Have a lovely weekend. /Elina

 
At 21/9/12 13:50 , Blogger Marjut / Vanha matkalaukku said...

Muovikasseja on kyl iha liikaa ja mulle ne ei taho sopii ees käteen ku olen tämmoinen pätkä. Pohja osuu välissä maahan :D Mut kangaskassit on mainiot! Mun kirjain taitaa olla kans M ;)

 
At 21/9/12 18:13 , Anonymous Anonymous said...

thanks for sharing! my 'A' bag is on it's way! x

 
At 21/9/12 19:53 , Blogger Linda said...

Oi että on ihania kasseja! Pakko saada joku.. :)) Paljonko tuolla ne postikulut sitten onkaan?
And my letter is L (;

 
At 21/9/12 20:04 , Blogger Huitula said...

Upeita kasseja! Kauppakasseja ei koskaan ole liikaa ja typografia on tosi kiva kuosi ratkaisu. H :-D

 
At 21/9/12 20:05 , Blogger maiju said...

Joo pussittomana ei oo kivaa, jospa mieskin oppis ottamaan edes silloin tällöin kangaskassin mukaan kun menee kauppaan..

 
At 21/9/12 20:06 , Blogger maiju said...

Simple things often are!

 
At 21/9/12 20:09 , Blogger maiju said...

Hei, myyntityö ei oo mun juttu, vaikka jälleenmyyjiä firma hakeekin koko ajan. Lähinnä on kyse siitä, että AB saa mun blogin kautta hetken aikaa näkyvyyttä ja mä pientä vaivanpalkkaa. Vaikka tästä olisin kirjoittanut varmaan muutenkin :)

 
At 21/9/12 20:11 , Blogger maiju said...

Mä inhoan käsilaukkuja, kun ne on aina jollain tavalla epäkäytännöllisiä (= niiden uumenista ei löydä mitään!) Paras yhdistelmä onkin kännykkä+lompakko+kangaskassi :)

 
At 21/9/12 20:12 , Blogger maiju said...

:D

 
At 21/9/12 20:12 , Blogger maiju said...

:D You too!

 
At 21/9/12 20:13 , Blogger maiju said...

Muovikasseissa kuljeta tavaraa kuin miehet, hehe :)

 
At 21/9/12 20:14 , Blogger maiju said...

:D

 
At 21/9/12 20:18 , Blogger maiju said...

Piti vielä tarkistaa ettei mene ihan muisteluksi eli yhdelle kassille postarit on 3,15 € ja kahdelle 4,40 € (EU:n sisällä eli koskee myös Suomea). Suunnilleen sen verran maksoin vuosi sitten.

 
At 21/9/12 20:20 , Blogger maiju said...

Niinpä, ja mustakaan ei haalistunut pesussa, kuten esim. useimmille Marimekon kankaille käy...

 
At 23/9/12 22:10 , Anonymous Anonymous said...

Mulla olikin ennestään jo kaksi noita: Book worm ja !. Nyt kun luin tän niin päätin tilata lisää: Sydän kassin ja N-kirjaimen :). Itse en käytä näitä kauppakasseina vaan ihan normi olkalaukkuina. En koskaan löydä mitään mieluista laukkua itselleni ja käytänkin sitten aina näitä kangaskasseja, menossa kuin menossa. Nyt kun mulla tulee oleen näitä useampi, aion ehdottomasti ripustaa ne seinälle koukkuihin näkyville. Oletko pessyt laukkua käsin vai pesukoneessa?

 
At 24/9/12 08:47 , Blogger maiju said...

Hei, pesin mustat kassit koneessa, valkoisia mulla ei ennestään olekaan.

 
At 29/9/12 19:36 , Anonymous Erika said...

I bought mine, with an "E" on it, last spring and I agree, they are just great! Thinking about buying another one but I can't decide which one I want the most ;)

 

Post a Comment

// Oh, you made my day!
Thank you for your comment //

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home